Jag kanske ska bli bättre

Den där funktionen på Facebook där man varje dag kan se sina minnen - den är fantastisk rolig. Därför har jag kommit fram till, efter att ha konfererat med mig själv, att jag ska skriva lite oftare här. Jag skulle kunna skriva på ett hemligt ställe eller ha en "analog" dagbok här hemma, men jag delar gärna med mig, det är roligare på något vis.
 
I vilket fall som helst så vet jag inte hur jag ska börja efter mina uppehåll, men vad sägs om att publicera några av de senaste bilderna från min telefon?
 
Ja, här har vi mina djur. Passade på att ta ett litet dopp i Höll, Johan fick stå och titta på - haha.
 
 Alltså, jag flinar varje gång jag ser den här bilden, för den är så brutalt dålig. Vi har jättefå bilder på oss som par, men det här förklarar verkligen varför.
 
Haha, ja, jag tyckte den var så rolig att jag sparade ner den
 
 Och med tanke på föregående bild. I lördags firade vi Johan (och lite mig) som nyss fyllt år och jag festade till det med mousserande rosé. Bilden på mig och Johan är för övrigt tagen samma dag.
 
 Haha, jag skrattade när jag läste den. Jag minns hur jobbigt det var när jag bodde hemma, för mamma och min syster orkade aldrig lyssna.
 
 Finaste Gymir under longering igår <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0